zaterdag 10 november 2012

Voorstelling

Ik ben Aude Steurs, 28 jaar en woon in Neder-Over-Heembeek (Brussel).  Na een lange zoektocht naar een gepaste school voor kleuteronderwijs, combineerbaar met een job, ben ik bij KATHO Tielt terecht gekomen, de enige school in België die afstandsstudie voorstelt voor het kleuteronderwijs. 


Na een professionele heroriëntatie ben ik in september begonnen als kinderbegeleidster in de kleuterschool ‘t plantzoentje te Laken (Brussel) voor de voor- en naschoolse kinderopvang.  Ik zocht een job de beter aansloot bij mijn interesses  namelijk met kinderen werken.  Zonder pedagogisch diploma, ben ik blij dat ik deze job gevonden heb.  Ik aard me in het gezelschap van kinderen, bijdrage aan de opvoeding en evolutie van kinderen vind ik belangwekkend, daarom wil ik kleuterjuf worden.

Deze weblog is één van de opdrachten die we moeten maken voor het vak taalvaardigheden.  Voor deze opdracht heb ik gekozen om te laten zien hoe een week in de opvang eruit ziet.  Elke week heeft een  thema vb. de week na de herfstvakantie ging over ‘Heksen’, voor de kinderen die in de naschoolse opvang blijven. ’s Morgens is er niet echt een thema, ze kunnen altijd kiezen tussen verschillende spelletjes en als ze willen tekenen, geef ik dan een tekening dat aansluit bij het thema.

1 opmerking:

  1. LENINGAANBIEDING VAN NOVELTY FINANCE"
    Hallo!!! Heeft u een lening nodig? Zo ja, dan raad ik u aan om een ​​lening aan te vragen bij Novelty Finance.

    Mijn naam is Davina Claire, ik ben de financieel directeur van Novelty Finance en u kunt een lening aanvragen bij mijn bedrijf en binnen 24 tot 48 uur een lening op uw rekening hebben staan. Het is mij opgevallen dat veel mensen het zo moeilijk vinden om een ​​lening te krijgen van hun lokale banken of andere financiële instellingen vanwege de hoge rente, onvoldoende onderpand, de verhouding tussen schulden en inkomen, een lage kredietscore of andere redenen.

    Bij NOVELTY FINANCE bieden we financieringsoplossingen. Wij bieden alle soorten leningen aan (persoonlijke lening, zakelijke lening en vele andere). We bieden flexibele en meerdere leningopties, inclusief beveiligde en ongedekte leningen, langlopende en kortetermijnleningen die zijn afgestemd op uw financiële behoeften.

    Voor vragen/vragen? - (Stuur een mail naar noveltyfinances@gmail.com of Bel / WhatsApp via: +447915601531)

    We streven ernaar om lenen gemakkelijk, gemakkelijk en betaalbaar te maken.

    Onze service is zeer snel, betrouwbaar en betrouwbaar en u kunt tot € 15 miljoen lenen tegen een gesubsidieerde rente van 3% per jaar. Wij zijn het juiste bedrijf om contact op te nemen als u dringend een lening nodig heeft.

    Geen wachttijden of stressvolle bankbezoeken meer, onze service staat 24/7 voor u klaar. U kunt altijd en overal een lening aanvragen op uw eigen geschikte plek met uw telefoon of uw laptop, u hoeft alleen maar contact met ons op te nemen via
    E-mail: (noveltyfinances@gmail.com) OF
    bel en schrijf ons op WhatsApp via: +447915601531

    We zijn altijd enthousiast om financiële steun te bieden.

    BeantwoordenVerwijderen