zaterdag 10 november 2012

Zoekspel en heksensoep

Donderdag



Vandaag gaan ze de verloren ingrediënten van ‘Lotje de heks’ zoeken op de speelplaats en een heksensoep klaarmaken. Voor dit spel is het wel aangeraden om met twee juffen te zijn (of meester en juf, zoals het bij ons het geval is), zodat de ene de staaltjes kan gaan verstoppen terwijl de andere de brief voorleest.

Het spel begint met de aankondiging van een brief dat de kinderen ontvangen van ‘Lotje de heks’, die ik hen voorlees:

Beste kinderen,

Ik heb dringend jullie hulp nodig! Ik ben een heel vreemd soepje aan het klaarmaken voor jullie, maar ik ben al mijn ingrediënten verloren. Toen ik met mijn boodschappen terug naar huis vloog op mijn bezem, zijn alle ingrediënten voor mijn soep uit mijn zak gevallen: de verse regenwormen, de groene snottebellen, de wrattenschraapsels, de voetschimmel en de konijnenkeutels. Kunnen jullie voor mij opzoek gaan naar de staaltjes A.U.B? Ik wacht jullie op in jullie klas met alle ingrediënten!

Lotje de heks

De kinderen vertrekken op zoek naar de staaltjes met de meester, terwijl ik mij verkleed in ‘Lotje de heks’ en de soep klaarmaak. Ik heb klaargemaakte tomatensoep gekocht die ik in een kookpan giet... en nu wachten op de kinderen. Daar zijn ze dan zo fier met hun staaltjes. Nu kunnen ze één voor één de ingrediënten in de soep doen. Dat doen we op het liedje van de ‘zes heksen’. Na elk paragraaf drukt de meester op pauze en dus doen ze als eerst de regenwormen in de soep, na de tweede paragraaf de snottebellen, enz. tot als het liedje gedaan is, en de soep is klaar! Na een beetje aarzelen, proeven de kinderen van de soep en vinden het allemaal heel lekker!

Voor de ingrediënten gebruikte ik natuurlijk eetbare ingrediënten, zoals:
  • Vermicelli voor de regenwormen
  • Groenten bouillon voor de snottebel
  • Parmezaan kaas voor de wrattenschraapsels
  • Kippengehaktballetjes voor de konijnenkeutels
  • Basilicum voor de voetschimmel
Let wel op, zorg voor plastieken staaltjes, ik heb glazen staaltjes gebruikt en één daarvan heeft een kindje laten vallen, daarom zie je maar vier staaltjes i.p.v. vijf, omdat er eentje gebroken was, dit kan je best vermijden!

35 opmerkingen:

  1. Bent u op zoek naar een zakelijke lening, persoonlijke lening, woninglening, autolening, studielening, schuldconsolidatielening, ongedekte lening, durfkapitaal enz., Of werd u om een of meer redenen een lening geweigerd door een bank of financiële instelling. U bent op de juiste plaats voor uw leningoplossingen! Ik ben een particuliere geldschieter, ik verstrek leningen aan bedrijven en particulieren tegen een lage en betaalbare rente van 3% rente. Neem dan contact met ons op via e-mail: sabinhelps@gmail.com

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Zou u het even kunnen laten om op deze website reclame te maken in de reacties? Erg storend vind ik.

      Verwijderen
    2. ik wil de heer westwood van apexloans bedanken voor het geven van een ongedekte lening ter waarde van 63000 eur voor 4 jaar. als u een dringende legitieme lening nodig heeft, vraag dan vandaag nog een e-mail aan: apexloans247@yahoo.com

      Verwijderen
    3. Goedendag vanaf deze kant, ben mevrouw Flora Scott een particuliere leningverstrekker. We bieden dringende kerstleningen en persoonlijke leningen voor de eindejaarsviering. dus profiteer nu van deze kans!!! als u geïnteresseerd bent in een dringende lening om welke financiële reden dan ook, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen via (flora_scott@outlook.com) voor meer informatie over deze leningtransactie.

      Vriendelijke groeten
      mevrouw Flora

      Verwijderen
  2. Wat een lollig spel! Supergoed bedacht!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hallo allemaal, ik ben super opgewonden vandaag. Ik zag opmerkingen van mensen die al een lening hadden ontvangen van Sabinhelps@gmail.com en toen besloot ik me in te schrijven op basis van hun aanbevelingen. Een paar uur geleden bevestigde ik in totaal 10.000 euro die ik had aangevraagd van mijn eigen bankrekening. Dit is echt geweldig nieuws en ik adviseer iedereen die een echte lening nodig heeft om een aanvraag in te dienen via e-mail: sabinhelps@gmail.com of whatsapp haar op + 79267494861.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Our proposed offer for clients in the new year is positive and total commitment, so working with us gives you maximum assurance of getting funded for we have an A+ rating in financing. Frank Loan Services (FLS) over the years has been highly rated as one of the best online companies with a cheaper interest rate. If you are in need of financing, don’t hesitate to contact us through phone (+1-713-389-6778) or E-mail: k.frankloans@gmail.com

    BeantwoordenVerwijderen
  5. GETUIGENIS OVER HOE IK MIJN LENING KREEG VAN EEN ECHT FINANCIERINGSBEDRIJF VORIGE WEEK. E-mail voor onmiddellijke reactie: drbenjaminfinance@gmail.com

    Ik ben mevrouw, Leores Jazbel bij naam, ik woon in de Verenigde Staten van Amerika, die tussen november vorig jaar en juli van dit jaar het slachtoffer is geworden van zoveel nep-geldschieters, maar ik bedank mijn maker zo erg dat hij eindelijk heeft geglimlacht mij door me door te verwijzen naar deze nieuwe geldschieter die dit jaar 2020 een glimlach op mijn gezicht toverde en hij me niet bedriegt en ook niet bedriegt of liegt tegen mij en mijn vrienden, maar deze kredietverstrekker is echter BENJAMIN LOAN INVESTMENTS FINANCE (drbenjaminfinance @ gmail .com) gaf me een lening van 2%, wat neerkomt op Euro900.000,00 Amerikaanse dollars nadat ik akkoord was gegaan met de algemene voorwaarden van hun bedrijf en een belangrijk ding dat ik leuk vind aan dit leningbedrijf is dat ze snel en uniek zijn. {Dr.Benjamin Scarlet Owen} kan u ook helpen met een legitieme leningaanbieding. Hij heeft ook enkele andere collega's van mij geholpen. Als u een echte lening zonder kosten / spanning nodig heeft, is hij de juiste leningverstrekker om uw financiële problemen en crisis vandaag weg te vagen. BENJAMIN LOAN INVESTMENTS FINANCE bevat alle informatie over hoe u snel en pijnloos aan geld kunt komen op whatsapp-nummer: +19292227023 E-mail: drbenjaminfinance@gmail.com

    Als het gaat om financiële crisis en leningen, dan is BENJAMIN LOAN INVESTMENTS FINANCE de plek om naartoe te gaan, vertel hem alsjeblieft dat ik je door mevrouw Leores Jazbel geleid Veel geluk ...........

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hallo allemaal, ik ben super opgewonden vandaag. Ik zag reacties van mensen die al een lening hadden gekregen van Sabinhelps@gmail.com en toen besloot ik me aan te melden op basis van hun aanbevelingen. Een paar uur geleden bevestigde ik in totaal 10.000 euro die ik van mijn eigen bankrekening had gevraagd. Dit is echt geweldig nieuws, en ik raad iedereen die een echte lening nodig heeft aan om een aanvraag in te dienen via e-mail: sabinhelps@gmail.com of whatsapp haar op +79267494861

    BeantwoordenVerwijderen
  7. In een woord, wauw !! Ik kan niet geloven dat het geld al op mijn rekening staat. Dankje, dankje, dankje! Je hebt van wat meestal een lang, langgerekt en intimiderend karwei is, een heel plezierige en gestroomlijnde ervaring gemaakt. Ik kan u en mevrouw Karin Sabine Leningen niet genoeg bedanken. Mevrouw Karin Sabine Leningen voor het geweldige systeem, en jij voor de geweldige service. Jullie zijn allebei best geweldig! als je een dringende lening nodig hebt, kun je ze e-mailen op sabinhelps@gmail.com of haar whatsappen op +79267494861.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ik wil karin Sabine leningen voor mij een lening van € 30.000 waarderen.als u behoefte aan een dringende lening dan voorkomen dat opgelicht door nep kredietverstrekkers en van toepassing via echte lening bedrijf per e-mail sabinhelps@gmail.com whatsapp +79267494861

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Heeft u een zakelijke lening nodig? Heeft u schulden? heb je een onderhandse lening nodig? Zoek niet verder en doe mee, want wij verstrekken leningen tegen een lage rente van 3%. Ik geef gedekte leningen. Neem voor meer informatie contact met ons op via e-mail: joshuabenloancompany@gmail.com

    BeantwoordenVerwijderen
  10. My name is Patricia from united states, i am here to share testimony on how i benefited from an investment platform i never believed,i invested $850 worth of bitcoin with him ,yesterday been my withdrawal date i received my profit of $7,225.00 after they deducted there commission without stress and i am reinvesting with him i never believed him , i had paid my necessary bills and i reinvested again thanks Mr Wilson for giving helping me .. if you need help earning contact Mr Wilson on whatsapp: +27633586789 or email: wilsontradeszone@gmail.com for new investors also looking for legit cryptocurrency trader Mr Wilson is all you need

    BeantwoordenVerwijderen
  11. ik ben zo opgewonden vandaag. Ik heb opmerkingen gezien van mensen die al een lening van jude_benson finance hadden gekregen, dus besloot ik om een aanvraag in te dienen op basis van populaire aanbevelingen en slechts een paar uur geleden bevestigde ik een totaalbedrag van 10.500 euro op mijn rekening. Dit is echt geweldig nieuws en ik adviseer iedereen die een echte lening nodig heeft om een aanvraag in te dienen via hun e-mail:judebensonfinanace@gmail.com

    BeantwoordenVerwijderen
  12. BRUGER DU ET PERSONLIGT/FORRETNINGS-/INVESTERINGSLÅN? KONTAKT OS I DAG VIA WhatsApp +19292227023 E -mail drbenjaminfinance@gmail.com

    HEJ
    Advarsel om lånetilbud til alle! Er du økonomisk nede, og har du brug for en akut kredit/økonomisk bistand? Eller har du brug for et lån til at starte/øge din virksomhed eller købe dit drømmehus. FÅ DIN ØJeblikkelige Godkendelse 100% GARANTERET I DAG IKKE VÆRDIG MED DIT KREDIT SCORE. WhatsApp: +19292227023 E -mail: drbenjaminfinance@gmail.com

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Heeft u financiële hulp van welke aard dan ook nodig? Persoonlijke leningen? Zakelijke leningen? Hypotheekleningen? Bedrijfsleningen? Landbouw- en projectfinanciering? Wij verstrekken leningen tegen 2% rente! Contactpersoon: dakany.endre@gmail.com

    BeantwoordenVerwijderen
  14. LENINGAANBIEDING VAN NOVELTY FINANCE"
    Hallo!!! Heeft u een lening nodig? Zo ja, dan raad ik u aan om een ​​lening aan te vragen bij Novelty Finance.

    Mijn naam is Davina Claire, ik ben de financieel directeur van Novelty Finance en u kunt een lening aanvragen bij mijn bedrijf en binnen 24 tot 48 uur een lening op uw rekening hebben staan. Het is mij opgevallen dat veel mensen het zo moeilijk vinden om een ​​lening te krijgen van hun lokale banken of andere financiële instellingen vanwege de hoge rente, onvoldoende onderpand, de verhouding tussen schulden en inkomen, een lage kredietscore of andere redenen.

    Bij NOVELTY FINANCE bieden we financieringsoplossingen. Wij bieden alle soorten leningen aan (persoonlijke lening, zakelijke lening en vele andere). We bieden flexibele en meerdere leningopties, inclusief beveiligde en ongedekte leningen, langlopende en kortetermijnleningen die zijn afgestemd op uw financiële behoeften.

    Voor vragen/vragen? - (Stuur een mail naar noveltyfinances@gmail.com of Bel / WhatsApp via: +447915601531)

    We streven ernaar om lenen gemakkelijk, gemakkelijk en betaalbaar te maken.

    Onze service is zeer snel, betrouwbaar en betrouwbaar en u kunt tot € 15 miljoen lenen tegen een gesubsidieerde rente van 3% per jaar. Wij zijn het juiste bedrijf om contact op te nemen als u dringend een lening nodig heeft.

    Geen wachttijden of stressvolle bankbezoeken meer, onze service staat 24/7 voor u klaar. U kunt altijd en overal een lening aanvragen op uw eigen geschikte plek met uw telefoon of uw laptop, u hoeft alleen maar contact met ons op te nemen via
    E-mail: (noveltyfinances@gmail.com) OF
    bel en schrijf ons op WhatsApp via: +447915601531

    We zijn altijd enthousiast om financiële steun te bieden.

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Mijn naam is Kersten Dieter, ik ben erg blij dat ik vandaag een lening van €7.000 heb ontvangen van het vastgoedrapport van sabinhelps. U kunt contact opnemen met Karin Sabine sabinhelps@gmail.com of whatsapp +1 (689) 247 6462 voor meer informatie over hoe u een lening kunt krijgen, vergeet niet haar te vertellen dat ze u heeft aanbevolen

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Hallo,

    Ik ben de heer Robert Michael, de directeur van Commercial Funding, we bieden de beste diensten aan alle legitieme kredietnemers. U zult nooit teleurgesteld zijn door dit bedrijf als u een lening aanvraagt omdat u niet geboren bent om een loser te zijn.

    Solliciteer nu, – duurt slechts een paar minuten. Leen alles van $ 5.000 tot $ 10.000.000,00. Ongedekte leningen met niets terug te betalen voor 1 jaar tot 30 jaar. neem contact met ons op via onze e-mail info E-mail: loanservicecompany06@gmail.com of WhatsApp +1 (612) 430-8585 Commerciële financiering helpt wanneer anderen dat niet kunnen!

    De heer Robert Michael
    directeur
    Commerciële financiering.

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Heeft u een lening nodig tegen een lage rente Heeft u een slecht of geen krediet? Heb je geld nodig om een bedrijf te starten? Heeft u een autolening nodig? U wilt uw huis oversluiten? Heeft u groot kapitaal nodig om een grootschalig bedrijf op te starten. neem contact met ons op via: dakany.endre@gmail.com

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Hallo allemaal, ik ben super enthousiast vandaag. Ik zag opmerkingen van mensen die al een lening hadden ontvangen van Sabinhelps@gmail.com en toen besloot ik me aan te melden op basis van hun aanbevelingen. Een paar uur geleden bevestigde ik in totaal 10.000 euro die ik van mijn eigen bankrekening had opgevraagd. Dit is echt geweldig nieuws en ik raad iedereen die een echte lening nodig heeft aan om een aanvraag in te dienen via e-mail: sabinhelps@gmail.com of whatsapp haar op +1 (689) 247-6462

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Met dank aan Mike Harris Private Lening Company voor het helpen van mij om deze lening van 8.000,00 euro te krijgen ik zal u voor altijd dankbaar zijn ik zal voor altijd getuigen over uw goede bedrijf ik zal iedereen die een lening nodig heeft adviseren contact op te nemen met dit leningsbedrijf voor hulp dit is hun e-mail via (servicepersoonlijke.aanbieding@gmail.com)

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Het gebeurde allemaal toen ik dit e-mailadres (aileenbeacker@gmail.com) tegenkwam, aanvankelijk was ik op zoek naar extra banen om mijn salaris te verhogen en ik ontdekte hoe de blanco ATM-kaart van dit bedrijf je meer dan € 20.000 geeft in 1 maand . In eerste instantie dacht ik dat het een ander internetschema was totdat ik verschillende beoordelingen zag van hoe deze blanco kaart van dit bedrijf het leven van velen heeft veranderd zonder aarzeling, ik bestelde de kaart en in minder dan 7 dagen werd hij bij mij afgeleverd en de agent liet zien me hoe het werkt en het werd zelfs getest het is pas 3 weken geleden en alles lijkt een stuk minder stressvol dit bedrijf heeft mijn leven en levensstandaard echt veranderd. Ik zou het leuk vinden als je deze site bezoekt (aileenbeacker@gmail.com) en vandaag nog een kaart krijgt om die stress te verlichten en goed geld te krijgen, het is zo snel.

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Goedendag van deze kant, ben mevrouw Flora Scott een kredietverstrekker van particuliere leningen, we bieden dringende kerstleningen en persoonlijke leningen voor de viering van het einde van het jaar. dus profiteer nu van deze mogelijkheid!!! als u om welke financiële reden dan ook geïnteresseerd bent in een dringende lening, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen via (flora_scott@outlook.com) voor meer informatie over deze leningtransactie.
    Vriendelijke groeten
    mevrouw Flora

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Heeft u dringend een lening nodig? wij bieden een wereldwijde lening aan aan wie een lening nodig heeft, de zakelijke mogelijkheid waarnaar u op zoek was, is er weer. e-mail ons nu op: stevenfunds@outlook.com of neem contact met hem op via whatsapp +2347043593434 LENING

    AANVRAAGFORMULIER
    1) Volledige naam:
    2) Geslacht:
    3) Benodigd leenbedrag:.
    4) Leningsduur:
    5) Land:
    6) Thuisadres:
    7) Mobiel nummer:
    8) Maandelijks inkomen:
    9)Beroep: )
    Waar heb je ons gevonden?
    Koning Steven

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Ik ben blij vandaag, bedankt Lapo Micro Finance voor het geven van een lening. Ik werd verschillende keren misleid toen ik probeerde een lening te krijgen totdat ik Lapo Micro Finance tegenkwam die me een lening ter waarde van $ 93.000 verstrekte om voor mijn zieke kind te zorgen. Als u vandaag een echte geldschieter nodig heeft, neem dan contact op met Lapo. E-mail contact: lapofunding960@gmail.com

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Bent u op zoek geweest naar financieringsmogelijkheden voor uw nieuwe huisaankoop, bouw, onroerendgoedlening, herfinanciering, schuldconsolidering, persoonlijke of zakelijke doeleinden? Welkom in de toekomst! Financiering gemakkelijk gemaakt bij ons. Neem contact met ons op, want we bieden onze financiële service tegen een lage en betaalbare rente van 3% voor lange en korte leningtermijnen, met 100% gegarandeerde lening. Geïnteresseerde aanvragers moeten contact met ons opnemen voor verdere procedures voor het verkrijgen van leningen via: joshuabenloancompany@aol.com

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Ik ben Klydia veronika uit Belgum, ik heb een lening van 9.000 euro aangevraagd en deze werd goedgekeurd met MICHEAL JOSE FINANCE HOME na 3 dagen na mijn aanvraag, iedereen die op zoek is naar een legitieme lening die ik je zou doorverwijzen naar dit bedrijf is in actie dankbaar voor hulp ze gaven me. U kunt voor meer informatie contact met hem opnemen via:infomichealfinanceltd@gmail.com of WhatsApp:+14699724809

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Vrijdag vrijdag van de afgelopen week kreeg ik een lening van 15000 euro van Steven Funds een online leningbedrijf, ik las wat getuigenis over hen en ik besloot om een sollicitatie te solliciteren en naar mijn grootste verrassing werd de lening goedgekeurd en overgebracht naar mijn account afgelopen vrijdag contact met hen op via e -mail stevenfunds@outlook.com of whatsapp +2347043593434 voor elke soort lening

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Voor wie het ook betreft, wij bieden alle soorten financiële leningdiensten met een rentetarief van slechts 2%. Onze aanbiedingen gaan tot een maximumbedrag van € 1.000.000,00. Geïnteresseerde leners dienen ons vriendelijk een e-mail te sturen met de volgende gegevens zoals hieronder vermeld via: -

    E-mail: sloanslimited@gmail.com

    AANVRAAGFORMULIER VOOR LENERS: -

    Naam:
    Hoeveelheid:
    Duur:
    Land:
    Telefoon#:

    Opmerking: alle e-mails worden verzonden naar: sloanslimited@gmail.com

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Ben je het zoeken naar leningen en hypotheken beu, of word je voortdurend afgewezen door banken en andere financiële instellingen of een microfinancieringsregeling. Hiermee willen wij u informeren met 100% garantie dat wij leningen van elk bedrag aanbieden tegen een rentepercentage van 2% per maand. Wij verstrekken LENINGEN voor bedrijfsontwikkeling. concurrentievoordeel/bedrijfsuitbreiding. Zorg ervoor dat we gecertificeerd, betrouwbaar, betrouwbaar, efficiënt, snel en dynamisch zijn. en deelnemende financier voor onroerend goed en elke vorm van zakelijke financiering, wij verstrekken langlopende leningen van maximaal twee tot vijftig jaar en alle rentetarieven en berekenen en maken jaarlijkse betaling mogelijk E-mail: loancreditinstitutions00@gmail.com.

    Wij bieden de volgende soorten leningen aan en nog veel meer;

    * Persoonlijke leningen (lening zonder onderpand)
    * Zakelijke leningen (onbeveiligde lening)
    * Consolidatielening
    * Combinatielening
    * Verbouwing

    Om contact op te nemen voor het zoeken naar een lening, antwoordt u met uw e-mail-ID, zodat ik u meer kan sturen ter goedkeuring
    Bedankt, neem contact met ons op via e-mail: loancreditinstitutions00@gmail.com
    bel of WhatsApp: +393512114999

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Heeft u een dringende lening nodig? Wij geven persoonlijke leningen uit? Zakelijke leningen? Hypotheek? Landbouwleningen? Onderwijsleningen? Debetconsolidatieleningen? Vrachtwagenleningen? Autoleningen? Hotelleningen? Leningen herfinancieren? en meer schoolleningen? Startleningen? .Wij bieden tegen 2% rente! Neem contact met ons op via: (dakany.endre@gmail.com)

    lening aanbod

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Quick loan You are sincere and honest(2%) contact us For immediate response We are at your disposal TO started :location +918131026914 or email pacificlanding350@gmail.com Pacific landing Services Mr. Gupta Dwyer. You can also send your email to send you the loan application.

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Heeft u een dringende lening nodig? Wij geven persoonlijke leningen uit? Zakelijke leningen? Hypotheek? Landbouwleningen? Onderwijsleningen? Debetconsolidatieleningen? Vrachtwagenleningen? Autoleningen? Hotelleningen? Leningen herfinancieren? en meer schoolleningen? Startleningen? .Wij bieden tegen 2% rente! Neem contact met ons op via: (richardcosmos5@gmail.com)

    lening aanbod

    BeantwoordenVerwijderen
  32. Wilt u een lening afsluiten en weet u niet waar u een echte lening kunt krijgen?
    Wilt u een bedrijf starten, maar beschikt u niet over kapitaal?
    Wilt u om welke reden dan ook een lening aanvragen?
    Kerstlening nodig?

    Er is eindelijk hoop omdat Elena Nino snelle en betrouwbare leningen verstrekt, hun service 100% oprecht is en garandeert dat u de lening ontvangt wanneer u zich aanmeldt. Stuur vandaag nog een e-mail en keur deze goed op elenanino0007@gmail.com

    Bedankt en God zegene u
    VERTROUWEN
    Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen